18. august 2015

Liker ikke

en kommentar jeg fikk på den gamle bloggen i dag.

Bloggen "Åpent hus" har hatt samme problem som meg med "copycat" og la inn denne kommentaren i den gamle bloggen min:

hei
har du fått svar fra google?
jeg har altså vært ute for samme problemet
jeg meldte det inn i februar, og hørte ingenting ...
helt til forrige torsdag.
da stengte de MIN blogg!!
her er det noen som har blingsa.
og svarer de når jeg ber de rette feilen da???!
SÅÅÅÅ frustrert.
kopibloggen lever i beste velgående. jippi for google og blogger.
6 års arbeid borte i løse lufta. 



Jeg ser med gru på om den gamle bloggen min blir stengt av Google!
1098 publiserte innlegg og 7 års arbeid renner i så fall "ut med badevannet".  Om den gamle bloggen blir slettet, hjelper det heller ikke at jeg linker til gamle innlegg i høyre marg i min nye blogg. Og jeg klarer ikke å kopiere hele bloggen, derfor tar jeg arbeidet med å kopiere noen innlegg som har stor betydning for meg. Noen innlegg jeg har lagt mye arbeid i.  Får kopiere litt etter litt utover høsten.



Alle innlegg før 12.juli 2015 er altså kopier fra min gamle blogg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar.
Om du velger "Anonym" som identitet; gi gjerne et lite hint om hvem du er.
Takk for besøket og velkommen tilbake!