19. oktober 2015

Den som hadde hatt

en slik butikk på hjørnet hjemme.

Vel og merke har jeg Coop Extra i "kjelleren", med en flott frukt- og grøntavdeling. Men med en helt annen kvalitet enn dette. Og ikke minst; til helt andre priser enn i Spania!


Sist vinter kom jeg til den konklusjonen at jeg ikke vil bosette meg i Spania, men jeg misunner de tilgangen til gode råvarer av alle slag. Og jeg benytter meg av tilbudet når jeg oppholder meg her.

Dette bildet er fra Laguardia i Rioja og der handlet jeg ikke. Heldigvis har jeg Mendoza like ved boligen her i Albir og der er det også en fryd å gå med handlevognen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar.
Om du velger "Anonym" som identitet; gi gjerne et lite hint om hvem du er.
Takk for besøket og velkommen tilbake!